jossanwilhelm

Onsdag

Kategori: Min vardag

Vad sakta den här veckan går!
Tycker det brukar säga svisch så är det fredag...


Efter dagis lämningarna joggade jag och Bo samma sväng som i måndags, fast åt andra hållet då eftersom att vi började vid Ls dagis den här gången, då det är mer nerför så gick det en aning fortare och var inte lika jobbigt, men man har ju iaf rört på sig!

Ikväll blir det Core, men får gå själv då svärmora har 08:or att ta hand om...
Någon annan som är sugen på att följa med istället?


Nä, ska ta och duscha nu innan jag svimmar av min egna stank ;)

KOMMENTARER:

  • madde säger:
    2010-03-31 | 10:55:58
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/

    jag har ett dilemma..jag tror jag fått ett sommarvikariat på Telia! Först är det en 4 veckors utbildning. se 3mån jobb..vill verkligen inte tacka nej! :/ Hadde ju en fast anställning på Telenor, men dom la ner kontoret i sundsvall och jag blev arbetslös..så detta är en bra chans till att få jobb senare..



    Men vet INTE hur jag ska göra..för ellas skull..att bara lämna bort henne ger mig SÅN ångest! Tänk om hon blir ledsen på mig? hehe

    jag hadde då inte tänkt sätta hon på dagis utan att henness pappa får lägga om hans schema LITE,sen har jag ju min svärmor,mamma moster ja massa som gärna tar henne..men då kommer frågan kommer det att funka?

    ska jag "träna" henne innan?

    ååå så jobbigt beslut att jag behöver tips.

  • madde säger:
    2010-03-31 | 11:21:07
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/

    just ja..utbildningen börjar inte förns i mitten på maj..då blir ella alltså 11mån.

Kommentera inlägget här: