jossanwilhelm

Varning för sprängd hjärna

Kategori: Min vardag

Då var den här dagen snart förbi också =)


Vi har inte gjort annat än vilat idag, L somnade 10:30 och 14:30 fick jag väcka henne för att vi skulle hinna hämta P och baka peppisar innan jag var tvungen att börja med maten så att lilleman skulle hinna äta och smälta maten innan träningen...

Och medan Törnrosa sov passade jag också på, av någon anledning får jag värre huvudvärk då jag bara sitter hemma..

Nu innan middagen tog vi tempen på sessan, 36,3 =D
Det enda febernedsättande hon fått var lite alvedon imorse sedan har hon bara fått juice och all denna sömn då, skönt!
Men vi blir hemma imorgon ändå för att vara helt säkra på att honär frisk =)


Nu ska grabbarna snart fara på Ps träning och direkt när domkommer hem sticker jag och tränar och hoppas att trycker i huvudet lättar en aning...



Kommentera inlägget här: