jossanwilhelm

Rädda sig den som kan!

Kategori: Bilder och Filmer

Det vart en minst sagt dramatisk promenad!
Då vi gått ett varv runt sjön ville L stanna och kolla på pippisarna, dom kom allihop och trodde väl att vi hade mat med oss, Bosse satt jätte snällt och stilla och bara kollade =)
Efter en stund kom svanen och dåhan kommit fram fällde han ut vingarna och gick till attack!
Jag drog undan L och skickade fram hunden i hopp om att han skulle skrämma bort den, men Bosse vart minst lika rädd som mig och kröp undan han med, haha..

Ropade på H att han skulle hjälpa mig och få bort den, men han tyckte det var viktigare att fota!



Då jag fått ungar och hundar i säkerhet var nästa problem att få tillbaka vagnen som Svanbert beslagtagit...
Bara tok =P

Till slut kom vi iaf iväg hemåt och L gick hela vägen själv...
Det är lustigt vilken energi man  får av lite frisk luft, då vi kom hem ställde vi upp alla fönster på vidgavel för att vädra ur, gäller att passa på medan det är fin väder!
10 grader varmt och strålande sol =)

Passade även på att städa trappen, dammsög och skurade varenda liten vrå...


Nu har vi precis ätit lunch och då gick luften ur en igen...
L sover och jag tror jag ska göra detsamma, får skylla på jetlagen mellan sommar- och vintertid ;)

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2010-10-31 | 17:36:13
    Bloggadress: http://thepioneer.blogg.se/

    Det är just av den där anledningen som jag är livrädd för fåglar ;)

Kommentera inlägget här: