jossanwilhelm

Klarblå himmel och några få minus i luften

Kategori: Min vardag

Både jag och snusan dumpades av i Bosvedjan :)
J och barnen var på väg ut för en prommis då vi kom så vi följde med dem medan grabbarna åkte skridskor..

Vi gick bort till Fs dagis ch tjejerna hann busa i koja, gunga och åka pulka innan det var dags att gå hem :)

Nu har vi nyss kommit hem igen, stannade till på Videoteket och hyrde ett gäng filmer och köpte karameller på vägen :)
Ska ju orka hålla oss vakna ända till midnatt är det ju tänkt..
Barnen har precis fått gå och vila en stund för att dom också ska orka utan att svimma av trötthet innan det är klart..

Får se om vi tar oss ner till hamnen eller om vi bara går utanför dörren och kollar på raketerna, men man ser ju så dåligt här mellan husen..


Håret blev förresten så där, skulle ha hålla mig efter benan som jag hade tänkt, men då det stod att man skulle göra sicksack gjorde jag så och då har jag ju fortfarande utväxt mitt på benan, haha :P
Annars var det sjukt smidigt, så jag köper nog en till likadan sling grej och gör i benan..
Kommentera inlägget här: