jossanwilhelm

Som jag misstänkte

Kategori: Min vardag

Ringde VC imorse och skulle bli uppringd inom en timme, 1 timme och 24 minuter gick innan jag fick ett sms om att ringa röstbrevlådan, då var det en sköterska som försökt ringa mig men inte kommit fram..
Ringde igen och fick då höra att jag skulle få vänta tills efter 14, ev. till imorgon, men så länge hade jag ingen lust att vänta!
På lunchen for vi upp till vc centrum och jag sa som det var i receptionen och vi fick en akuttid...

Fick först träffa en sköterska som kollade på såret och konstaterade att det behövde medicineras så hon kallade på en doktor som även hon konstaterade att sessan fått en ordentlig infektion och skrev ut antibiotika, 3 ggr om dagen i 7 dagar..

Nu är vi hemma och äter lunch, snusan som varit världens bästa ska få en liten present och jag ska fortsätta jobba innan det är dags att hämta storebror som varit på Himlabadet med fritids idag :)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: