jossanwilhelm

Sammanfattning

Kategori: Min vardag

Vart tog gårdagen vägen?

Blev upplockad av familjen på väg hem och vi for och hämtade Ps kompis och for sedan upp till S:A Berget för att träffa resten av grabbarnas klass för lite grillning, brännboll och björnstig :)

Det tog längre tid än vad vi räknat med och strax efter 19, då jag egentligen skulle ha befunnit mig hos Johanna, smet vi mitt i brännbollsmatchen..
Kom lite sent till Mary Kay partyt hos min fina vän, men dom var snälla och väntade :)

Nu kan det ha varit så att jag råkade säga att jag ev. kunde klämma in ett party hos mig..
Kan även ha varit så att jag skrev upp mamma, Stina, Mirre, Emelie och Anna som vänner jag ville bjuda på gratis konsultation...
Så det kan vara så att ni masar era arslen hem till mig någon kväll i framtiden! ;)
Är absolut inget köptvång, är kul att sitta och bli omhändertagen en stund iaf :)


Sitter nu på jobbet och tänkte snart vakna till liv och börja dagen..
Ikväll ska P hem till R och jag och maken ska på grillfest på dagis, det börjar redan 14:30 så det blir en kort dag idag :)

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2011-05-31 | 08:26:47

    Jag kommer!...om det är ett datum som inget annat är planerat.

  • Jennie & Grodan säger:
    2011-05-31 | 12:27:21
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

    Vem från MaryKay träffade ni?



  • Stina säger:
    2011-05-31 | 20:15:34

    Hehehe, NU blev det fart på kommentarerna ;)

    Ang. Mary Kay, så måste jag tyvärr passa, då jag reagerat allergiskt på flera av deras produkter och inte pallar ett så´nt påslag i kroppen igen. "Min" Åsa är MK-konsult, så jag har testat mycket...tro mig! Sorry kompis!

Kommentera inlägget här: