jossanwilhelm

Onsdag

Kategori: Min vardag

På onsdagar har P tidig träning så jag och busan följde också med för att få några minuter tillsammans med pappan och brorsan..
Trevligt för mamman med att få språka med de andra mammorna :)
 
Efter Ps träning skjutsade jag hem familjen och fick sätta plattan i mattan(typ) för att hinna till min egen träning..
Nytt pass = Dödsjobbigt
Är helt galet hur kroppen anpassar sig till samma övningar om och om igen, det är tur det är många stationer och jag brukar försöka variera mig och börja på olika ställen varje gång, just för att kroppen inte ska vänja sig vid övningarna i samma följd jämnt..
 
Men återigen förundras jag över mina magmuskler, helt ärligt så förstår jag inte vad dom kommer ifrån!
Idag blev jag till och med tvungen att fråga om jag verkligen gjorde övningen rätt då det knapt tar på mig, jodå, det gjorde jag och vi la till extra vikter samt lite balans för att jag skulle få en utmaning..
Vore ju kul om dom kunde komma fram ur degen och visa sig, istället för att ligga och trycka där inne, haha..
 
Kom hem och mötte maken på parkeringen, han ska ner på Oleary's för att möta upp sina kollegor och kolla på fotboll...
Perfekt, då kan jag passa på att se en massa tjejserier ;)
 
Men först ska träningsväskan packas, imorgon ska jag testa något nytt, det är tydligen cirkelfys på lunchen vissa dagar..
Vi får väl se om jag klarar det, jag brukar ju skaka av hunger då det väl är lunch, haha :P
Kommentera inlägget här: