jossanwilhelm

Ändrade nyårsplaner

Kategori: Min vardag

Imorse klättrade H upp på taket och skottade det då det varit plusgrader hela dagen, snön blir ju så tung!
 
Strax innan lunch for jag ut till stallet och det blev några vändor på travbanorna i närheten då det inte var lönt att ge sig ut efter vägarna som var isbanor, inte alls roligt att köra på..
Då jag ridit klart testade vi att släppa ihop Power och Pjakkur i paddocken, då det är så djupt i hagarna vet man ju inte hur det skulle gå om det blev race eller slagsmål..
Men det gick super bra och äntligen har min lilla ponny fått en hagkompis :)
 
Bestämde också med S att hon och hennes sambo kommer på nyårsmiddag imorgon, det blir nog bra det..
Kurrar i magen bara jag tänker på menyn, haha :P
 
Och en av många bra saker med att bjuda hem folk är ju att man måste städa, så nu är hemmet skinande rent :)
Kommentera inlägget här: