jossanwilhelm

Tråkigt väder

Kategori: Min vardag

For ut till stallet tidigt imorse och mötte upp S, vi gjorde klart och stack sedan ut på en riktigt, riktigt härlig ridtur!
Blev ända ner till Släda och vattnet :)
 
Solen sken och det var endast någon enstaka minusgrad, helt otroligt skönt!
 
 
 

På vägen ner satt jag och berättade att om man "på-min-tid" alltid mötte älgar då man red i skogarna på ön och att det nu är rådjur tametusan överallt!
 
Kollar upp i skogen och vad ser jag då?
 
 
Haha
Bilderna blir ju sällan bra då man zoomar med ifånen, men ni ser ju iaf vad det är :P
Kan även passa på att tala om att det var en tjur och att den hade gigantiska horn..
 
Gav pållarna lunch då vi kom tillbaka och sedan skyndade jag hem och vi for och stödhandlade det sista till kvällens middag, tillsammans med precis alla andra!
 
 
Nu ligger barnen och gubben och vilar, själv har jag dukat och städat undan det sista samt precis duschat, så nu ska naglarna få en omgång och jag ska borsta håret för första gången på en vecka ;)
Kommentera inlägget här: