jossanwilhelm

Utmanare redo!

Kategori: Min vardag

Då grabbarna kastat i sig maten och åkt på fotbollen lämnade jag snusan hos morfarn, kopplade hunden och begav mig ut på en joggingtur, blev bara drygt 3km innan jag fick kramp i vaderna, vet inte om det beror på att jag hade Hs Icebugs som var 6 storlekar för stor eller för att det var kallt, höll iaf på att frysa ihjäl så fort jag stanade så det var bara att kuta på och hålla värmen uppe :)

Då det var en sådan kortis ute passade jag på att använda vårat gym i källaren som vi köpt in grejer för tusentalskronor till men sällan använder ;P

Började med att göra några t-lyft med 10kgs vikt, "benspark i maskin" 15 kg och breda benböj med skivstången som var på 10 kg, gjorde 15 av varje 3 "varv" innan jag höll på att flyta bort då jag hade både långkalsonger och 3 tröjor + tjocksockar efter att ha varit ute, haha :P

Kom ju på då jag skulle gå upp igen att jag antagit Jennies utmaning..
Blev inga topp resultat direkt, trodde faktiskt att jag var starkare än så :P
Jägarvila: 1 minut och 41 sekunder
Plankan:
1 minut och 10 sekunder

Får skylla på att jag tröttat ut mig innan ;P
Nästa gång ska jag försöka att komma ihåg detta innan jag sätter igång med allt annat för att se om det går bättre då..
Haha

Nu ska jag se mina måndagsserier innan det är läggdax
Kommentera inlägget här: