jossanwilhelm

Då var det vinter igen

Kategori: Min vardag

Godmorgon allihop :)

Jag var uppe med tuppen för att hinna äta frukost innan jag skulle träna..
Insåg att vi inte ens hade någon frukost!
Det enda vi köpte inför helgen var tydligen apelsinjuice, haha, hur tänkte vi där?

Det fick bli ägg och bacon för hela familjen istället :)


Nu har jag precis kommit hem från ett styrkepass, den minsta i familjen var ute och lekte i den nykomna snön då jag kom hem..
Nu ska jag duscha och sedan blir det lunch innan vi ska ut till birsta och trängas..

Barnens kusin fyller år till veckan så vi passar på att kalasa lite där senare idag..
Har hört att Jennie legat på latsidan då det gäller bakning ;)

KOMMENTARER:

  • Jennie Skoglund säger:
    2012-03-31 | 20:07:57
    Bloggadress: http://jennieskoglund.blogg.se/

    Haha, ja lat j*vel jag är. Stressade upp sig för att halva Iran skulle komma



Kommentera inlägget här: