jossanwilhelm

Läsa och skriva

Kategori: Om barnen

"Har du färgat håret? Det passar dig kanske inte så jätte bra"
Det är tur jag har ärliga kollegor, hahaha!
Men jag håller med, kalla mig gärna morot..

Ska åka och köpa en riktig blekning efter att jag har tränat så att vi får någon ordning på barret :)


Ute verkligen vräker regnet ner så jag undrar hur länge till dom hade tänkt sparka boll grabbarna, så jätte roligt kan jag knappast tänka mig att det är!

Jag och busan är iaf hemma vi, medan jag lagade maten satt hon och skrev, utan som helst hjälp hade hon skrivit detta




Ord hon inte kan stava berättar man bara vilka bokstäver det är så skriver hon ner dem själv, hon är så duktig och tycker själv att det är så roligt :)
Men det är klart, nästan alla hennes kompisar börjar ju skolan till hösten och tränar väl för fullt på dagarna på dagis, för att få vara med är det väl bara att lära sig har hon insett, haha..


Nu ska jag hänga tvätt och sedan är det bäst grabbarna kommer hem om jag ska hinna ner till föräldramötet på skolan!
Kommentera inlägget här: