jossanwilhelm

Torka, torka liten unge

Kategori: Min vardag

Dagen började med snöstorm och så fortsatte det, på morgonen for jag och hämtade M på tåget och på lunchen hämtade jag ytterligare en människa, den turen var mer spännande då jag inte hade någon aning om hur människan såg ut, haha..
 
Efter flera minuters stirrande kom vi fram till att vi nog sökte varandra och han hoppade in, jag släppte sedan av honom uppe på Södra Berget där det byggs för fullt inför morgondagens gig innan jag kunde åka tillbaka på kontoret och äta min mat..
 
 
På eftermiddagen övergick snöandet till regn och det blev isgata överallt!
Tordes inte köra ut i skogen själv så familjen fick följa med, alltid lika mysigt :)
 
 
Nu är småfisarna ute i mörkret, så det är väl dags att kalla in och torka dem innan det är läggdax..
Misstänker att kläderna är dyngsura ända in till kroppen :P
Kommentera inlägget här: