jossanwilhelm

Vila kan vi göra i graven

Kategori: Min vardag

Men vilken dag!
Är det alltså vår nu?
 
Tyvärr har jag inte kunnat njuta av den fullt ut, då vi haft fullt upp som vanligt ;)
 
Sedan imorse har vi hunnit vara på dansen, så roligt att L tycker att det är kul igen, viktigt att hon också får ha en egen timme i veckan istället för att bara släpas med på allt vi andra gör!!!
 
Då hon var klar köpte vi med oss lunch från Cherry Woken, efter det fanns det faktiskt ett par minuters andrum där jag hann hänga lite tvätt och sjunka ner i soffan medan barnen lekte med sin moster och morbror.
 
Efter ett par sek i soffan stack H för att spela match, han tog med sig P och släppte av honom hos en kompis, jag passade att dammsuga och sedan var det dags att göra stumpan kalasfin :)
 
 
Till 15 traskade vi upp en gata till Ls kompis som har kalas och sedan sprang jag hem och hämtade bilen och for till stallet...
Lite surt att inte kunna rida en sådan här dag, men det lär nog komma fler :)
Mockade och gjorde klart åt både mig och Susanne innan jag brassade vidare för att hämta P..
 
Nu har vi gjort veckans läxa och jag ska jag stoppa middagen i ugnen innan jag går upp för att hämta hem barn nummer 2 igen..
 
Hade tänkt spinna om 40min också, men för blodtrycketsskull tror jag att jag skippar det och myser till det i soffan tillsammans med min stora kärlek istället ♡
Kommentera inlägget här: