jossanwilhelm

Äntligen lite regn

Kategori: Min vardag

Den här sommaren har verkligen varit fin, de få gånger det regnat har det bara kommit en snabbskur och sedan har solen varit tillbaka, därför kan jag nog tycka att det är skönt att det kommer ordentligt regn nu :)
Så länge det fortfarande är varmt är det ju bara skönt!
 
Var ute en snabbis med mina allra största(till storleken) kärlek, bara bra för dom att komma ut och röra på kroppen sånna här dagar, så stora muskler blir ju lite extra stela av att bara stå och bli kalla :)
 
 
Blev en tidig kväll för de små ikväll, dags att börja vänja dem vid att komma till ro och somna i tid, till veckan är det dagis och fritids igen..
Svisch sa det så var semestern slut..
 
 
Men nu är det iaf Allsång och sedan måste nog jag också sova, min kropp börjar ge upp och tror nog att den borde vara ledig och vila upp sig nu..
Men det är bara att kämpa på, jag har 3 veckor kvar..
Sedan vill jag gärna ha ett nytt jobb, så är du i behov av en ekonom/administratör/löneadministratör så finns jag tillgänglig från den 19:e ;)

KOMMENTARER:

  • Farmor säger:
    2013-08-01 | 15:16:48

    Regn = Svamp

    Svar: Smaskigt! :)
    Jossan Wilhelm

Kommentera inlägget här: