jossanwilhelm

Sommarvärme

Kategori: Min vardag

Vilket väder!
Äntligen lite sol och värme :)
 
Lille hunden sköter sig fortfarande exemplariskt, är kissis 1 gång varje natt och sover sedan tills jag väcker honom på morgonen..
Han har inga problem med att lämnas i hundgården och det går bättre och bättre att åka bil..
 
 
Idag har vi hunnit med mycket :)
Morgonen började med ridskola för lillan, hon har blivit så himla duktig!
Idag fick hon till och med till lättridningen och då är det ändå bara andra gången hon ens travar..
Efter lektionen förljde hon med Cajsa hem och jag for hem och red jag med, blev en lugn tur tillsammans med K i solen :)
 
Då jag kom tillbaka slängde jag i mig lite lunch innan grabbarna kom hem från Birsta med bilen full av byggmaterial till den blivande uteplatsen..
Det var bara att byta bil för att sedan åka ner till Bergsåker då P spelar gruscupen den här helgen..
 
Bobben fick följa med för lite socialträning och låg och sov matchen igenom, trots massvis med barn och bollar överallt :)
 
 
 
Plockade upp dottern på vägen hem och vi var sedan ute på baksidan hela vägen fram till middagen :)
 
Nu har vi precis kommit hem efter lek och bus hos grannarna, barnen ser på Gladiatorerna och vi ska försöka se en film, igår fick jag avbryta för lite sömn ;P
Kommentera inlägget här: