jossanwilhelm

Äntligen vardag

Kategori: Min vardag

Dagen har gått i en rasande fart, jätte kul att se alla igen och jag tror till och med att det var någon enstaka som saknat mig med ;)
 
Har kvar ungefär samma arbetsuppgifter, med tillägg för alla utlandsbolag..
Den här lilla pärmen är fylld med ungefär 1/3 av allt jag bör lära mig omgående :P
 
 
 
Vilket får mig att känna mig ungefär så här
 
 
 
För mini hade det gått alldeles ypperligt på dagis iaf, första heldagen sedan vi flyttade :)
Hon har varit lite reserverad mot både barn och personal och jag har hela tiden sagt att det berott på att hon inte är van att gå dels så korta dagar, men sedan också så korta veckor..
 
Nu när allt varit så nytt har hon liksom inte haft någon chans att hitta sin plats i gruppen då hon kommer mitt i leken och sedan går hem mitt i leken för att på det sedan ha helg i 4 dagar..
 
B sa att det varit ett helt annat barn idag, mycket mer frammåt och fullt bus..
Det är den Lilyfisken jag känner, så det är jätte skönt att hon får framhäva sitt rätta jag och vara sig själv på dagarna hon med :)
 
 
Nu är grabbarna på fotbollsträning och jag och fisan ska ta fram morgondagens outfit och sedan är det nästan dags för tandborstning och bokläsning för henne..
Nu är vi uppe före tuppen på morgnarna igen :D

KOMMENTARER:

  • Farmor säger:
    2014-02-24 | 19:35:11

    och vi längtar till sol och värme :)
    34 - 36 gr haha lite för hett. Kram kram

Kommentera inlägget här: