jossanwilhelm

Väntan är över …

Kategori: Min vardag

... den nya prinsessan har anlänt!
 
 
Neej, det var ju inte riktigt det jag tänkte på ;)
 
PÅ MÅNDAG BÖRJAR JAG JOBBA!! :D
 
Är så vansinnigt less på att vara hemma att jag nästan vibrerar av rastlöshet på kvällarna.. 
 
 
Ikväll ska vi på middag hos grannarna, en middag som tydligen ska vara i min ära ;)
 
 
 
Inte nog med att vi hittade ett fantastiskt hus, vi fick dessutom världens bästa grannar ♡
Jag är så glad att jag funnit en sådan fin vän i M, att hon dessutom håller koll på när mina barn ska på partyn åt mig är ju guldvärt bara det ;)
Haha

KOMMENTARER:

  • Svärmor / Farmor säger:
    2014-02-21 | 10:22:28

    Grattis till jobbet :) och på söndag kommer Farmor och hälsar på Tacos blir middagen... See you

Kommentera inlägget här: