jossanwilhelm

Fredag

Kategori: Min vardag

Det blev ingen hoppning igår :(
Då vi kom till ridhuset så var det fortfarande lektioner, tror att vi får be dem skriva på hemsidan eller på facebook de dagar det är senare lektioner så att man inte kommer dit också är det bara att vända..
Istället blev det en vända uppe på sandvägen :)
 
Tror inte att M var riktigt lika missnöjd som mig då hon inte riktigt tycker att det är lika kul som mig, haha :P
Hennes känsla inför hoppning beskrevs mer som panik och ångest ;)
Jag föreslog att hon får följa med när Agnes rider någon dag så får hon hoppa först och då hon ser att det inte är någon fara kan hon prova..
 
Idag är det i alla fall vilodag, hästarna brukar oftast också få ha fredagsmys ;)
Nejdå, men just fredagkvällar är det skönt att bara vara och det är ju inga tävlingshästar som behöver vara i toppkondis vi har att göra med direkt..
 
Tänk att jag fick en egen Black Beauty tillslut ♡
 
 
Nu har vi nyss ätit lunch jag och lilla fröken fis, nu blir det mys i soffan tills det är dags att svida om och hämta P, sedan far vi nästan direkt till stan för bio :)
 
 
Kommentera inlägget här: