jossanwilhelm

Barn, liv och glädje

Kategori: Min vardag

Imorse var vi uppe tidigt som tusan, efter frukosten gick jag och L till stallet och inte långt efter det så kom pappan också..
 
 
L fick rida bort till ridskolan då jag skulle hoppa, när vi kom fram så såg vi att C var ute och lekte och jag och hennes mamma har pratat så länge om hur kul det skulle vara om tjejerna hittade varandra :)
 
Så L gick och frågade om hon ville leka och sedan såg jag inte röken av henne något mer..
Haha
 
Jag hoppade iaf och H assisterade, det gick super bra och vi avslutade på 1m med ett perfekt hopp :)
 
 
När vi var klara skulle H springa men han stannade kvar och höll i hästen medan jag sprang och letade dottern..
Hittade henne inne hos ridskoleägaren och tillika mormor till C och vi bestämde att tjejerna skulle få fortsätta leka så blev L hemskjutsad senare :)
 
Jag red hem och mockade och pysslade på innan jag gick hem och satte mig i solen tillsammans med B..
 
 
 
Runt 12:30 kom iaf dotra hem igen efter flera timmars lek, så kul att även hon hittat en kompis på så nära håll!
Vi åt lunch och sedan var det bara att ställa hela familjen i duschen, kl.14 var det kalas hos grannarna..
 
God mat, gott fika, gott att dricka och trevligt sällskap :)
Tror det var totalt 11st barn i alla möjliga åldrar som lekte och vi var väl ungefär 16st vuxna..
 
Efter middagen tog P med sig J och W hem, dom pojkarna var 7 och 10år så det var ju perfekt :)
 
 
Vi kom hem för en liten stund sedan då alla de små barnen började bli trötta efter allt kalasande, så nu blir det Gladiatorerna på tv och chips i magen ;)
 
 

KOMMENTARER:

  • farmor säger:
    2014-04-08 | 20:03:01

    Har Ni dött eller ??????????

Kommentera inlägget här: