jossanwilhelm

Sedan sist

Kategori: Min vardag

Vips så hade det visst gått en vecka igen!
 
I torsdags så halv-bjöd Unionen på AW
 
 
Trots att jag sagt att jag kunde ta bilen hem själv så kom min man och hämtade mig mitt i natten <3
Det blev ändå väldigt lugnt då jag lovat L att vi skulle upp och rida på fredagen då vi ändå var lediga :)
 
På fredag eftermiddag gick vi på bio och såg Kapten Sabeltand, en helt ok familjefilm :)
 
Igår så red L först lektion, efter den skyndade hon sig hem för duschning då hon var iskall efter att ha varit ute i spöregnet och sedan for hon med till C för att leka..
Jag for hem och väntade på Agnes som skulle rida O, vi tog en tur upp till flygfältet så att hästarna fick galoppera på i backen :)
Då vi ridit klart så klippte hon håret på mig och sedan så hämtade jag L och vi for och handlade resterande ingredienser till kvällens middag..
 
Idag så började vi dagen med en promenad med hundarna hela familjen, då vi kom hem tränade vi lite peson-sök a.k.a kurragömma med hund :P
Båda hundarna använde näsorna riktigt bra och blev skönt trötta i både kropp och knopp idag :)
 
Efter det städade vi upp i förrådet och på tomten så nu är vi redo för vintern :)
 
Grabbarna for och spelade innebandy innan lunchen och jag och L åt rester från igår innan vi gick till stallet..
Blev en tur bort till ridhuset för dressyr/markarbete, gick riktigt bra för mig och min häst, L hade fullt sjå med att hålla igång sin ponny idag, han var inte på motions humör ;)
 
Nu inväntar vi far och son som är på fotboll, så ska vi äta middag och bara vara resten av kvällen :)
Kommentera inlägget här: