jossanwilhelm

28 år

Kategori: Min vardag

28 ÅR!!!!!
Inte konstigt man är trött och sliten, jag är ju svin gammal!
 
Slutade strax före 14 idag för att åka på utvecklingssamtal med lilla fröken fis, det fanns inte så mycket att säga då hon knapt gått i skolan en månad ens :P
Men fröken och L tillsammans berättade och visade vad dom gör på dagarna och vi var väl klara på typ 10 min..
 
Så då passade vi att brassa hem och byta om till ridkläder för att ta en tur då Power ändå bara ska gå ett lugnt pass efter mini vilan han haft sedan i torsdags :)
 
 
Solen sken, det var lite småkyligt och löven prasslade på backen, så här tidigt är hösten fantastisk!
Värre blir det sedan då leran, halkan och det konstanta mörkret kommer..
 
Nu har jag och P precis gjort hans läxor, känns konstigt att sitta ner och ta det lugnt ett par minuter så här mitt på eftermiddagen ;)
Men vi ska strax stressa vidare jag och Bob, måndag = kurs.
Kommentera inlägget här: