jossanwilhelm

Ny vecka

Kategori: Min vardag

Så trött att ögonen går i kors!
Man kan tycka att en extra ledig dag borde göra susen, men inte då, jag är lika trött som vanligt..
 
Ska iaf börja med maten nu så att jag inte råkar somna, isf kommer jag aldrig att kunna sova i natt vilket i sin tur gör att jag är ännu tröttare imorgon och ja, ni fattar :)
 
 
Idag är det vilodag för båda hästarna..
P har ju alltid vila måndagar och då C gått ganska mycket varje dag sedan i torsdags så får den gamle mannen vila sina små ponnyben han med :)
 
I torsdags hoppade L på riktigt för första gången, hela 50 cm tror jag att det måste ha varit :)
Fredag var vi ut på långtur hon och jag, 2,5 timme i skog och mark, så mysigt!
Lördag red hon ju lektion, mycket trav och hon fick ner hästen riktigt fint på tygeln, det blir nog dressyrryttare av den där ungen alltså! Hon är en naturbegåvning utan dess like, så otroligt fin sits och så stilla och lugn i handen..
 
Och igår kom Linda och red C, blev ett pass i paddocken med lite bommar och en jäkla massa galopp :)
 
 
 
Kommentera inlägget här: