jossanwilhelm

Söndag

Kategori: Min vardag

En sådan dag!
 
Strax före 11 for jag och L ner till Ånäsparken för att kolla på Ps match, från 0-2 vände dom och vann säsongens sista match med 3-2, jätte kul :)
Därefter for vi, lite för snabbt, till Färsta för att hinna se Anneli och Fire(Ms svärmors häst) på Monia träningen..
Tyvärr började dom lite senare än väntat så vi hann bara se några språng innan det var dags att åka hem då vi skulle få främmande..
 
Morfarn med familj kom på en snabbfika och sedan tog dom med sig det lilla barnet hem, pappan och det större barnet for på hockey och här har jag nu varit ensam i snart 2 timmar :)
Har faktiskt hunnit med att greja lite i stallet och pussat på kaninen samt matat och rastat hundarna också..
 
Nu ska jag strax ner i stallet igen då det är dags att rida, söndag brukar betyda hoppning och efter dags alla inspirationer så är jag mer taggad än någonsin..
Tänk att man kan längta så efter något man gör i princip varje dag!
 
 
 
 
 
Jag ÄLSKAR hästar <3
Kommentera inlägget här: