jossanwilhelm

Summering 2014, del 2

Kategori: Min vardag

Juli:
 
Vi hade semester, badade i massor och jag och grannfrun var iväg på vår 10 mils resa på hästryggen
 
 
 
 
 
 
 
 
Augusti:
 
Skruttan fyller 6 år, vi far till Skärvången på semester, P spelar fotboll och vi njuter av sommaren
 
 
 
 
 
 
September:
 
Verkar handla mest om hästar
 
 
 
 
 
 
Oktober:
 
Ralf flyttar in, P fyller 10, jag väljer att satsa ordentligt på ridningen och börjar åka iväg för att träna mer seriöst
 
 
 
 
 
 
 
 
November:

Den absolut tuffaste månaden det här året, månaden mitt hjärta gick i tusen bitar.
Efter att ha valt att satsa på ridningen inser jag ganska snart att jag har fel häst och vi kommer fram till att det är dags för Power att göra en annan ryttare lycklig. Som tur är hittar jag världens bästa hem åt honom och får på köpet en bra slant för honom, mycket mer än vad jag vågat hoppats på.
 
Jag och tjejerna gör en trip till Sthlm och ser Sweden International Horse Show live.. En otroligt häftig upplevelse
 
 
 
 
 
 
December:
 
Som från ingenstans hittar jag en ny stjärna, en unghäst med världens största hjärta.
L har flera konserter med kören och vi har en mysig jul och nyår
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det alltså ett nytt år och jag längtar efter att få se vad 2015 har att erbjuda.
Jag kommer som sagt förmodligen inte att fortsätta att blogga här, dels för att barnen börjar bli så stora att det inte känns rätt att exponera dem på internet.
 
Istället håller jag på att bygga upp en träningsblogg där jag kommer att lägga ut min resa tillsammans med Frazze :)
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Farmor säger:
    2015-01-02 | 09:22:21

    Tack för fina bilder :) Kram Farmor

Kommentera inlägget här: