jossanwilhelm

Alla är äntligen hemma

Kategori: Min vardag

Så hade det visst gått ett par dagar igen :P
 
I fredags for P till en kompis för att sedan spendera natten där..
Jag och L fick fin främmande av stalltjejerna och vi åt middag och hade mysigt, då det bara var vi hemma sedan då brudarna gått bäddade vi ner oss tillsammans i våran säng och myste hela natten ♥
 
Igår så började jag morgonen i stallet, släppte ut hästarna och red en snabbis i paddocken medan mini kollade på barnprogram..
Då jag kom hem for vi på Birsta för att äta lunch och sedan shoppa lite, bla. ett par nya "springskor" till L så att hon slipper traska runt i vinterskor hela våren :P
 
 
 
Då vi handlat klart for vi och tvättade bilen och sedan skulle vi möta upp pappan då han kom med tåget :)
Vi hade bestämt att han skulle hoppa av på Västra Stationen och vi hörde plinget då bommarna gick ner och gck då ut för att välkomna..
Tåget kom och tåget for förbi..
Haha
Fort in i bilen för att fara till riktiga tågstationen, tåget kom, människor gick ut.. Men ingen av dem var H..
Istället kom "Idol-Kevin", så vi funderade ett tag på om vi skulle kidnappa honom istället..
Men så blev det inte..
 
Pappan ringde och frågade var vi var, då han då stod och väntade på Västra..
Så det var bara att kasta sig i bilen, igen, och fara tillbaka :)
 
Tydligen så hade det kommit 2st Norrtåg med bara minuters mellanrum..
 
På vägen hem plockade vi upp en trött och sliten son och ordningen var äntligen återställd och jag kunde slappna av..
Jag slappnade av så pass mycket att jag somnade så fort vi kom hem :P
 
 
Kommentera inlägget här: