jossanwilhelm

Fullfarts lördag

Kategori: Min vardag

Imorse var det bara att kasta i sig frukost och sedan dess har det varit full fart :)
Kl. 9 på lördagar rider ju L lektion, idag var det första gången på egna ponnyn och det gick så bra, hon fick otroligt mycket beröm och nästa vecka ska hon få debutera i trav över bommar ;)
 
Efter lektionen gick, eller ja, sprang, vi hem..
Lilla fröken vill ju helst trava överallt och hela tiden och jag törs inte släppa lös henne helt själv än, så det är bara att bita ihop och springa med, haha..
Klädde av och släppte ut kusen i hagen, kastade i oss lite lunch och sedan skulle L iväg till C(grannjäntan) för att leka..
 
Då hon var lämnad tänkte jag klämma in en motionsrunda av min häst och mitt i allt kommer P ut och säger att E(grannpojken) är på väg..
Som tur var, var barnens pappa på väg hem så jag och K for som planerat ut på en super mysig tur i skog och mark i nästan 2 timmar :)
 
Nu har jag precis kommit in, ska sätta mig och microvila en stund innan det är dags att duscha och göra mig och L klar för tjejmiddag, som tur är behöver vi bara gå rätt över vägen :)
 
Kommentera inlägget här: