jossanwilhelm

Söndag

Kategori: Min vardag

Jösses vad mysigt vi hade igår, M hade gjort 3-rätters och sedan satt vi och surrade halva natten, iaf till strax före midnatt :)
Men för oss som är gamla är det ju otroligt sent, vilket har bidragit till att jag idag varit hur seg som helst, haha..
 
Imorse gick iaf jag och L ner och satte oss i grannarnas bil, och tillsammans med M och A for vi till Färsta för att kolla på hoppning..
Men vi blev inte kvar längre än till lunch då A blev trött, så istället for vi hem igen..
 
H och P for upp till Stöde imorse då P hade match, äntligen fick dom vinna och gjorde det med 6-4 :D

Resten av dagen har vi spenderat ute, H jobbar för fullt med uteplatsen, och jag, ja jag måste ju sitta brevid och se så att allt går rätt till ;P
Höhö
 
Om drygt en timme hade jag tänkt rida, blir så klart hoppning idag då man varit iväg och fått en massa inspiration :)
Kommentera inlägget här: