jossanwilhelm

Rösta på Gösta

Kategori: Min vardag

Idag tyckte Bosse att det var dags att kliva upp strax efter 7, så jag klev upp och släppte ut hundarna för morgonkiss och gick sedan ner till stallet för att släppa ut hästarna för lite frukost :)
 
Gick sedan in och åt frukost tillsammans med maken, det blev bara vi eftersom att barnen fortfarande sov :)
Då vi ätit tog vi röstkorten och for ner till barnens skola för att göra vår plikt, skönt att ha det överstökat så här på morgonen så kan vi ägna resten av dagen åt något roligare ... hoppniiing ;D
 
L känns kolugn medan jag är så nervös att jag inte vet var jag ska ta vägen..
Eftersom att vi var med och byggde banan igår är jag väl medveten om att det kommer en trippelbarr!!
Det är bara ren tur att jag fick för mig att träna på en sådan förra söndagen, då hoppade han den jätte fint så för hästens del är det nog inga problem, men jag har aldrig gillat dessa då de ser så gigantiska ut då man kommer mot dem, haha :P
 
 
 
Kameran är iaf laddad, nu ska vi bara komma ihåg att ta med den också, hehe..
Kommentera inlägget här: