jossanwilhelm

Trött och slut

Kategori: Min vardag

Vi har kalasat i dagarna 2, igår var det kalas för Hs kusin som fyllde 15 år, helt otroligt att vi kunde sitta ute i sommarklänningar och kortärmade tröjor så här sent i September utan att frysa och idag har jag firats, trots att jag inte fyller år förrän imorgon..
 
Idag vaknade vi dessvärre upp till regn och rusk, men det gör faktiskt ingenting..
Lite mysigt det också måste jag erkänna, tända ljus och en brasa så är mysfaktorn på topp :)
 
I förmiddags släppte vi av det minsta odjuret i Gårdtjärn, hon har tjatat om att få åka till Marieanne sedan i måndags, medan vi for med P på match i Ånge...
Ånge ligger inte jätte nära!! Trodde aldrig vi skulle komma fram..
 
Tack och lov så vann grabbarna(även denna helg) så vi åkte inte 20mil i onödan ;P
Dom spelar otroligt bra just nu måste jag säga, de senaste helgernas överlägsna vinster är ett bra kvitto på det, det är otroligt kul att se :)
 
Efter matchen vart det rekordfart hem, H skulle spela innebandy och P skulle på kalas..
Medan grabbarna var på annat så for jag och L till mormorn där jag skulle ha mitt kalas, det borde vara obligatoriskt att den som fyller år slipper allt stök och stress som ett kalas innebär ;)
Otroligt skönt att sätta sig vid dukat bord och färdiglagad mat.
 
Trots att jag varken fyller jämnt eller är speciellt märkvärdig har jag fått många fina och bra grejer samt ett fint bidrag till den stundande Horseshow trippen :D
 
Nu ska kalaskläderna av och mjukbyxorna på, sedan ska jag ligga raklång i soffan ända tills jag ska förflytta mig till sängen..
 
 
Kommentera inlägget här: