jossanwilhelm

2010.04.30

Kategori: Min vardag

Sista april, snart är det sommar...
Galet!

Här sitter jag, trött som en gnu trots att barnen sov till 8 båda 2, själv har jag legat halvvaken sedan 6 då H stack, dom vilsna fiskmåsarna höll mig vaken med sitt skrikande...

Hyffsat irriterande...


Nu ska vi strax börja bege oss mot dagis för att lämna P, snusan är ju ledig fredagar hon då hon inte kräver samma stimulans och umgängesbehov som honom...

Undrar jag vad vi ska hitte på idag, är inte direkt stålande sol och medelhavsvärme =/
Blir väl barnprogram och rita i målarböckerna som vanligt...

Jag skulle iofs ha städat, skönt att komma tillbaka till ett nystädat hem imorgon!
Men så ska ju katterna vara inne medan vi är borta och gud vet vad dom kan ställa till med under 1 natt i ensamhet...

Nä, jag städar nog imorgon istället så kan barnens far passa alla vilddjur medans..


Oj, vad klockan blev mycket, man kanske ska försöka få på sig lite kläder åtminstonde..

KOMMENTARER:

  • Jennie & Grodan säger:
    2010-04-30 | 08:47:27
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

    visst är det jobbigt när allt är så oklart med jobb. Jag vet inte heller när jag börjar exakt & då har jag ändå en anställning. Galet.

  • Malin säger:
    2010-04-30 | 15:51:58
    Bloggadress: http://malinxsvedin.blogg.se/

    Mmm..jo ja hade nog oxå stått me kikare om ja kunde :) Man vill ju inte ens tänka tanken att de finns sånna typer här.

Kommentera inlägget här: