jossanwilhelm

Jag är inte som du

Kategori: Min vardag

Att vi inte är riktigt som alla andra vi 4 har ni nog förstått sedan länge, men vi är ganska glada och nöjda för det...

Omställningen från vinter- till sommartid har verkligen bevisat detta!
Dom flesta är uppe lite längre på kvällarna tex. och vill gärna sova längre på morgonen, inte mina barn...

Eller jo, dom sover längre MEN går även och lägger sig myyyyyycket tidigare!
Från att ha gått och lagt sig runt 20-20:30 slocknar dom nu 18:30, fattar ni hur tidigt det är?
Och sedan sover dom till 8 istället för 6:30-7 som det var innan, jag kan inte fatta hur det går ihop riktigt =P

Men jag klagar inte, absolut inte, tycker bara det är lite märkligt...


Nu ska jag gå och lägga mig, H kollar på fotboll men eftersom att jag stått ut hela dagen utan min obligatoriska lunchvila är jag på väg att knäckas nu..
Blir kanske några rader i boken det gått lite trögt med nu på slutet =P

Imorgon är det maskerad för L, P var den enda som klätt ut sig på hans dagis idag, HAHAHA, familjen annorlunda ja ;)
Men eftersom att han är sin mors son bryr han sig inte ett skvatt om vad andra tycker, han var lika stolt ändå över sin outfit...
Och det gör mig så stolt över honom

Och med det säger jag godnatt
Kommentera inlägget här: