jossanwilhelm

I min rosa bubbla

Kategori: Min vardag

Men jösses vad glad jag är att vi bytte till en privat vårdcentral! :)
2ggr den här veckan har vi varit i kontakt med dem och vi har inte behövt sitta och vänta 18 timmar någon gång och allt är mer mysigt och inte alls lika mycket sjukhus eller skriker landsting som de kommunala gör..

Idag var jag ju till "Din Barnmorska" som Sidsjön använder sig av då dom än så länge är Sundsvalls enda privata mödravård, för att göra cellprov..
Behövde inte ens sitta i något väntrum(även om jag gärna gjort det då det var en mysig soffa och en massa doftljus där inne) jag hade min tid och det var bara jag där så det kändes lugnt och tryggt..

Nästan lite ledsamt att vi inte ska ha fler barn, jag hade gärna kommit tillbaka dit!
Haha
Är det märkligt om man bara går dit och sätter sig någon gång i bland bara för att? ;)


Då jag var klar for vi och hämtade alla barn och sedan var det träningsdax för det största barnet, naturligtvis började tok regna så jag och busan gick in på kansliet och värmde oss..


Nu har jag precis varit och tränat, H är och handlar frukost till oss så att vi överlever helgen nu då han ska vara borta :(


Nu måste jag lägga mig så att jag orkar kliva upp och lämna alla barn innan min körlektion..
Ni vet ju vad jag vill ha för bil, så det är bara att börja spara till en "grattis till körkortet present"

KOMMENTARER:

  • Stina säger:
    2012-06-03 | 10:28:56

    Nä meeeen... hur fick du tag i ett foto på min(!) bil?! ;)

    Allvarligt, det vore en dröm att svischa runt med den i sommar. Jag är i princip uppvuxen i en Bubbla, min mamma hade 2 st under min skoltid. Dock ej rosa... utan kermitgrön och smutsvit. Kärran på din bild var svårslagen, även om jag såg en läckerbit i Nacksta igår... en äldre, men mkt välvårdad cab i blekt grågrönt... jag kan tänka mig den också! ;)

Kommentera inlägget här: