jossanwilhelm

Julgransplundring

Kategori: Min vardag

Vi gjorde helg i förväg och åt lite godis och kollade på Marmaduke ikväll, både jag och P tyckte den var jätte bra =)

H är och hämtar pappa och mina farbröder på hockeyn nu, sedan skulle han följa med upp och se jvm matchen där uppe..
Inget som intresserar mig direkt så jag har lagt mig i sängen och ska se några Bones avsnitt, lär väl bara bli ett innan jag somnar misstänker jag =P
Haha

Morgondagen hade vi ju tänkt vara bara vi 4, men som det verkar får vi eventuellt främmande, trevligt =)
Vi ska även passa på att städa ut julen imorgon, är redan ruskigt less på skiten, haha =P

KOMMENTARER:

  • Farmor säger:
    2010-12-31 | 15:03:44

    Jag har städat bort Julen idag. Adventljusstakarna får vara kvar 1 vecka till :) Gott Nytt År på Er !

Kommentera inlägget här: