jossanwilhelm

Valborg

Kategori: Min vardag

Lite onödigt att vakna 5 på en lördag kanske, men jag var hur pigg som hellst fastän grabbarna inte gick förrän mitt i natta...
Trots att jag var ensam tjej bland 6 grabbar hade vi hur trevligt som hellst igår och magmusklerna fick sig en omgång av en hel del skratt :)
Tror jag måste börja följa med på fler matcher i framtiden bara för att se den nya målgesten, HAHAHA....

Barnen gick och la sig runt 20 och sov som stockar, vi invigde inglasade altanen(som fungerat som soptipp tidigare) och det funkade ju hur bra som hellst :)

Näst på tur står Lina och gänget, dom ska bara bestämma en dag som passar alla ;)


Nu ska vi göra oss i ordning och ta en prommis bort till Fyndis för att lämna in några av Ls gamla böcker och se om hon hittar några nya att läsa sig less på..


Och vart hittar man bästa brasan ikväll?
Kommentera inlägget här: