jossanwilhelm

Aktivitetskväll

Kategori: Min vardag

Varje vår har Södermalmsskolan aktivitetskväll i Hantverkarparken och ikväll var alltså årets :)

Kl. 18 startade det igång med mini-röris och sedan fortsatte det med dansuppvisning från Danceworld..
L hittade kompisar från dagis och P hade ju såklart klasskompisar där, så vi har inte sett till barnen på hela kvällen :)

Vi kom hem för bara en liten stund sedan och barnen fick lägga sig direkt..
Jag ska göra lite teori och sedan ta reda på vars tusan jag ska imorgon, har fått en kallelse till cellprovtagning och det var inte på sjukhuset den här gången..

Måste även försöka pussla ihop fredagen, hur jag ska hinna få upp det lilla barnet på dagis och sedan ta mig själv ner på körskolan till 7:15, vi kommer att få kliva upp tiiiiidigt!!
Kommentera inlägget här: