jossanwilhelm

Jag sköt dom allihop

Kategori: Min vardag

Igår blev det sol och badning exakt hela dagen :)
 
Hämtade hem L lite tidigare än 14, som hon får gå till medan jag varit "arbetslös", och då P slutade skolan skyndade han hem också..
 
Återanvänder en gammal bild, men det såg ungefär likadant ut igår
 

På kvällen skjutsade jag bort P till Nöjeshallen där de skulle ha sommaravslutning med klassen, Lasermax-spel och taco-, glass- och dryckesbuffé..
Tydligen så kom han femma av 20st min son, det var ju bra för att vara första gången :)
 
Medan han var där for jag till stallet, vi red ut hela gänget och det var riktigt skönt i kvällssolen!
Synd bara på alla småmygg och har även sett en och en annan broms..
 

Idag åker jag och stumpis ut till stallet nu på morgonen innan det hinner bli för varmt, för ikväll ska jag ut och äta med fina Lina, dä bli no kul dä!
Kommentera inlägget här: