jossanwilhelm

Superkul :D

Kategori: Min vardag

Idag var vi verkligen kompisar jag och min häst!
For ut och tömkörde direkt efter jobbet då H skulle på "tränarmöte" ute på lokal ikväll ;)
 
Och det gick så jäkla bra!
Hästen jobbade på jätte bra med ryggen och trampade verkligen under sig :)
Måste bara köpa en svanskappa som håller selen på plats, trots att jag drog åt den flera ggr så tyckte jag att den drogs framåt rätt mycket..
 
Trots att det bara var andra gången jag tömkörde över huvudtaget och första gången jag tömkörde på banan för att jobba, så lyckades vi med både cavalettibommar och skänkelvikningar(heter det fortfarande skänkelvikning trots att man gör det från marken?)
 

Superkul med lite alternativ till ridningen nu då vi kommer att tillbringa ganska mycket tid i ridhuset i vinter, jag är ju som både frusen och mörkrädd av mig :P
Kommentera inlägget här: