jossanwilhelm

Sedan sist

Kategori: Min vardag

Som ni kanske märkt har jag jobbat ett par dagar igen..
Som ekonom stöter man ju på bokslut rätt vad det är, typ varje månad!
De 3 första arbetsdagarna varje månad är jag varken social eller speciellt trevlig då jag kommer hem, dels för att jag typ inte kommer hem och dels för att det alltid jävlas..
 
Lika så den här månaden!
Men, vi har gjort allt vi kan göra och har nu överlåtit resterande kaos till högre makter ;)
 
Så nu har vi semester igen, hela veckan ut :)
Skönt med smygstart..
 
Lilysyster har börjat på fritids, trots att P egentligen är lite för gammal för fritids så har han varit snäll och ställt upp som inskolare för sin syster :)
Skönt för henne att ha en trygghet att söka sig till de första dagarna..
 
Vi har också varit på lilla As 2-års kalas :)
Vi umgås så ofta att jag och L är inräknade i hans familj ♥
Det är mamma, pappa, "Jojjo" och "Jijji" som gäller, sötunge! :)
 
 
 
I lördags hade vi middagsfrämmande av Hs kompisar, jätte mysigt :)
 
 
Igår red L här hemma i hagen, vi lade fram lite bommar som hon skulle trava över och gammal stjärnhoppare som han är hennes prins så satte han av i galopp och hoppade över dem istället, haha..
Då jag blev lite nervös över ponnyns egna initiativ spände jag fast longerlinan innan dom fick komma på det igen, lade istället upp bommarna till ett litet kryss och dom hoppade hej vilt :D
 
Det dröjer nog inte länge innan vi har småfisarna ute på tävlingsbanorna :)
Kommentera inlägget här: