jossanwilhelm

Återträff

Kategori: Min vardag

Dagen började med lektion för mig, fokus på lösgörande övningar och avslutande med övergångar mellan alla gångarter.. I denna värme var det riktigt svettigt och vi var nog lika trött på slutet både jag och hästen :)
 
Han fick en välförtjänt dusch och sedan stå inne i det svala stallet ett par timmar för att återhämta sig ordentligt..
 
Vi packade badväskan och drog till Kubenbadet idag, vi kom dit runt lunch och for hem 17 :)
Jag har nog legat i vattnet minst lika mycket som barnen, det går som inte att bara sitta i solen när det är så här varmt..
 
 
Imorgon är det dags för H att jobba igen, jag ska till frissan på morgonen och på vägen hem plockar vi upp Ls kompis C då dom inte träffats på hela sommaren :)
 
På Torsdag kommer mina kusiner från Stockholm och hälsar på, dom har vi inte träffat på flera år så det ska bli jätte kul! :D
 
 
Kommentera inlägget här: