jossanwilhelm

En perfekt dag

Kategori: Min vardag

Jag är så glad
 
Jag är så trött
 
Jag är så vansinnigt tacksam
 
 
Idag har varit den bästa dagen på länge! 
Jag har haft så vansinnigt roligt hela dagen och jag är så glad att vi flyttade hit så att jag får vara en del av denna klubb :)
 
I helgen är det träningsläger, men jag har bara varit med idag då vi ska på konfirmation imorgon..
Dagen började iaf med dressyr 1 timme, många nyttiga övningar och det märks tydligt vad vi behöver träna på :)
 
Efter första lektionen skyndade vi hem, hästen fick äta och dricka och sedan stå inne i svalkan medan jag sprang in och åt lunch..
 
Hann läsa tidningen och då jag nästan höll på att somna så var det dags att gå ut och göra i ordning hästen för pass nummer 2..
 
Det var hoppning med fokus på vägar, titt-hinder  och avslutningsvis en serie bestående av en 4-studs in i en 3 kombination..
Såååå jäkla roligt! 
 
Och min häst är värd all sin vikt i guld, herregud vilken guldklimp jag sitter på!!!
Han älskar att jobba och tycker vekligen att ALLT är roligt, han litar på mig till 200% och skulle aldrig tveka på något jag ber honom om..
 
 
 
 
Resten av familjen har spenderat större delen av dagen med morfar i Kampåker :)
Barnen har badat och pappan har sprungit..
 
Nu är jag så trött att jag inte vet hur jag ska orka hålla ögonen öppna ens några sekunder till..
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: