jossanwilhelm

Endast mamman är vaken

Kategori: Min vardag

Trots att jag var vaken till sent i natt då H kom hem efter bastukväll med kompisar vaknade jag och var pigg kl 7 imorse, det lär nog gå till sig senare idag ska ni se ;P
Haha
 
Efter att pappan åkt igår så gick jag och L ner till stallet, hon red lite styrövningar och vi avslutade med balans :)
Hon vill ju gärna att jag fotar dem jämt och jag har planer på att göra en tavla på dem tillsammans som hon ska få av oss i födelsedagspresent, men det är svårt att få till en bra bild där både barnet och djuret ser normala ut och inte blundar eller så, haha..
 
(att bero på present så har vi uppdaterat önskelistan)
 
Igår fick vi iaf till en hyffsad bild, men på alla sidor så måste bilden klippas då den blir för stor, så jag skulle behöva hjälp av mormorn med att förminska den!
 
 
Alternativt fotohjälp av en riktig fotograf ;)
Något tips?
 
 
Iaf så sitter jag helt själv här i soffan nu, har en sovande hund på båda sidorna, en kopp kaffe i ena handen och nyhetsmorgon på tvn, resten av familjen ligger i sina sängar och sover fortfarande :)
 
Imorgon är jag sugen på att vara med på Alnö Ridklubbs pay & jump, ska bara ta reda på om ickemedlemmar får vara med först :)

KOMMENTARER:

  • Mormorn säger:
    2014-07-30 | 16:53:31

    Det fixar vi till veckan. Tror att vi måste photoshopa lite under magen på ponnyn. Är han dräktig?

Kommentera inlägget här: