jossanwilhelm

Onsdag

Kategori: Min vardag

När familjen äntligen vaknat igår så åt de frukost och sedan for vi till morfarn..
Tanken var att vi skulle stanna hela dagen och äta middag, men H kom på mitt i ett dyk att P hade träning och att han själv skulle jobba på bilbingon på kvällen, haha :)
Så vi åt bara lunch, tog ett dopp till och for sedan hem..
 
 
 
Medan grabbarna var nere på Ånäsparken red jag och L bort till ridskolan, tanken var bara ett lugnt pass eftersom att jag ska åka iväg och hoppa ikväll..
Red lite lösgörande och avslutade med 2 språng på en 80 oxer, som han bara flög över..
Då vi inte hoppat på nästan en månad så var det skönt att få något språng innan vi ska in och hoppa en hel bana :)
 
 
Idag jobbar H, så jag och barnen planerar en heldag i soffan ;)
Nejdå, jag ska ner och börja packa transporten så att det bara är att lasta och åka sedan när H kommer hem och L var sugen på att börja spåna boxarna nu då det torkat upp sedan vi städade och skurade ur hela stallet i söndags, så vi hittar nog saker att göra även utan fader vår..
Kommentera inlägget här: