jossanwilhelm

Onsdag

Kategori: Min vardag

Jag vet inte om ni har missat det, men jag tycker att han är rätt söt den här jäkla valpen vi har skaffat oss ♥
 
 
Här i har han legat mest hela dagen den lilla fisken :)
Mestadels så ligger han bara och filosoferar, men rätt vad det är så gör han ett dyk, haha..
Vet inte om han är så smart att han medvetet svalkar huvudet eller om han bara tycker att det är roligt?!
 
Då jag skulle fylla på hundarnas vattenskålar(ja, dom har 3 + poolen när det är så här varmt) hittade vi en liten tjuvbadare :)
 
 
 
Annars så har jag varit till frissan idag, första gången på flera år!
Blev några cm kortare och jätte mycket fräschare :)
 
Efter lunchen tog vi in hästarna då värmen var som värst och gud så skönt dom tyckte att det var, dom får stå inne ett tag till eftersom att det började mullra en hel del, med lite tur orkar dom med en ridtur ikväll ;)
 
P är hos E och L har C här, dom leker så himla bra tillsammans tjejerna och det är ju super att dom hittat varandra då vi bor så nära :)
 
 
Kommentera inlägget här: