jossanwilhelm

En kväll i lugnet

Kategori: Min vardag

Som rubriken lyder ska vi för en gångsskull inte göra ett dugg ikväll! 
Den senaste tiden har jag varit i full gång från det att klockan ringer 05:45 till att jag stupar i säng runt 22 :)
Men jag klagar inte, det är självvalt och jag ÄLSKAR livet just nu :D

Igår gick P ur 3:an och till hösten börjar han alltså mellanstadiet..
Hur galet är inte det?

Vi åt obligatorisk avslutningslunch på stan och sedan var det dags för moster Agnes student.. Vi var inte på skolan och kollade då hon gick ut, utan for direkt hem till V där mottagningen var..


Idag har vi varit på familjedag på mitt jobb, årets höjdpunkt :)
Det är så otroligt bra ordnat och det finns massvis med saker att göra för barnen :)







Det var mycket folk och toppen väder, en helt perfekt dag med andra ord :)

Kom hem på eftermiddagen och sedan dess har jag matat hästar och rensat jordgubbslandet medan H klippt gräset..

Nu har vi precis tänt grillen och sedan är det väl tack och godnatt känns det som..
Så fort man slappnar av passar kroppen på att tala om att det är läge att ta igen lite vila :)


Kommentera inlägget här: