jossanwilhelm

Oooops

Kategori: Min vardag

Då har det gått en tid igen, tydligen! :)
 
Vi har mycket att göra på jobben båda då och det blir övertid för oss båda i princip varje dag!
På helgerna har vi inte direkt mindre att göra, L har ridskola på lördagar och P spelar match på söndagar och där i mellan har vi oftast massor med annat planerat också :)
 
Finns massor av saker som skulle behöva tas itu med här hemma, men det verkar inte finnas tid till det..
Tack och lov är det snart semester :)
 
 
För att komma ihåg vad som hänt sedan sist är det lättast att kolla igenom bilderna på telefonen :)
Ni som tycker att jag bloggar sällan kan följa mig på Instagram där jag lägger upp bilder så gott som dagligen, jossanwilhelm heter jag där.
 
 
Jag, grannfrun och 2st till har börjat planera sommarens långritt..
2 dagar blir vi borta och kommer att rida totalt 10mil.
 
 
I söndags var L med på pay & jump..
Markbom är nu inga problem och till nästa gång avancerar vi till 20cm :)
 
 
 
Lille tuss är mest bara söt
 
 
 
Idag har småfisarna galopperat tillsammans för första gången, skumpigt värre, men man måste börja någonstans :)
Hon är otroligt modig min lilla prinsessa och det är nog tack vare det hon blivit så duktig på så kort tid :)
 
Kommentera inlägget här: