jossanwilhelm

Sedan sist

Kategori: Min vardag

Oj, det har blivit något slags intebloggapåskitlänge rekord märker jag!
 
Livet går iaf vidare här hemma, i samma lunk som alltid :)
 
Lille hunden är inte så liten längre och mest bara en terrorist, den store hunden står mest bara ut med sin lillebror.. Dom har börjat leka väldigt bra nu när lillen inte är så liten längre, men där i mellan hänger den lilla i den tugga päls han får tag i för tillfället och B säger inte ett ljud..
 
 
 
Lille hästen och hans lille ryttarinna kämpar på och hon gör framsteg för varje ridtur min jänta.. Tvingade upp hennes storebror på ponnyn för ett tag sedan trots stora protester i hopp om att han skulle förstå hur fantastikt det är att rida, men tyvärr tror jag inte att han fattade det :P
Haha
 
 
 
Funderar fram och tillbaka hur vi ska göra gällande en liten medryttare på honom nu då han går på bete och mest bara blir fet, jag tänker inte kräva att L ska behöva rida varje dag, är så otroligt glad över hennes brinnande intresse och tänker förvalta det väl genom att låta henne rida när hon själv vill och inte behöva känna något tvång..
 
Så känner ni någon liten tjej eller kille som har ganska hyffsade ridkunskaper, eller alternativt en liten vuxen(max 60kg) som är ridsugen någon/några dagar i veckan så vet ni vars ponnyn finns :)
Försöker värva syster Agnes, men hon är såklart uppbokad för det mesta och när hon inte har annat för sig så rider hon naturligtvis hellre på Olle(ja det är en häst! Fast hon kanske rider andra Ollar också?) ;)
 
Den stora hästen är iaf bäst, han är i sitt livs(sitt liv hos mig) form just nu.. Helt otroligt vacker att titta på och ännu mer fantastisk att rida! 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2014-05-30 | 20:17:45

    Hur stor är ponnyn? Kan en vuxen på ca 155cm/50kg rida?

    Svar: Annika, du har mail :)
    Jossan Wilhelm

Kommentera inlägget här: