jossanwilhelm

Hoppehästen

Kategori: Min vardag

Igår var det hoppträning, det gick så jäkla bra att jag knapt smält det än! :)
Vi hoppade bana med läskiga hinder, snäva svängar och korta anridningar och även en studs på 5 språng..
 
Jag och min gamla travare slog de fina ridhästarna på hovarna med hästlängder kan jag säga!
Då min svarting bara flyger över precis allt fick alla andra tvärnit på de flesta hindren :)
Och han inte bara flög över, det var så runda och fina språng att han nästan hoppade mig ur sadeln, haha..
 
Vi avslutade på 1m, men trots att han då hoppat hela kvällen och att banan var både lång och tekniskt svår så hoppade han typ en halvmeter över ändå..
Älskade häst vad du är bäst ♥
 
Kameran ska med till söndagens p&j så att någon får filma våra rundor, så får man se med egna ögon vad som behövs förbättras och tränas mer på :)
 
 
 
Kommentera inlägget här: