jossanwilhelm

Måndag

Kategori: Min vardag

Jodå kameran kom med, men fotografen var väl inte direkt på alerten så vi fick bara mina 2 katastrofrundor på film, inte en endaste bild och ingen film på L :(
M hade också sin kamera med sig, så med lite tur kanske hon fick till någon bild..
 
Här är iaf en bild som svärmor tog i lördags :)
 
 
 
Hur som, så gick det ju sämre än sämst för oss igår!
Tänkte ju börja med en 60 runda med anledningen, "det är ju så lågt att vi i värsta fall bara kan kliva över"..
Mmm, okej..
Hinder 1, tvärnit...
Hinder 1, tvärnit...
Hinder 1, tvärnit!
 
Efter 3:e stoppet la banpersonalen ner alla bommar och vi fick kliva över, hoppade hinder 2 och stannade sedan på nummer 3 igen..
Hade ingen toppen känsla med mig inför 90 rundan direkt!
 
Men trots att det var högre så gick det faktiskt mycket bättre!
Stopp på nummer 3, men det beror nog på att det kom ur en, för oss, ganska svår sväng så han hann inte se att det kom och sedan rev vi 4:an då jag kastade iväg honom istället för att låta hindret komma..
Resten av banan gick jätte bra och vi tog trippeln utan några som helst problem :D
 
Efter att ha kollat på filmen om och om igen kan jag konstatera att han var VÄLDIGT störd i munnen, han slår med huvudet hela tiden och jag tappar styrning och han hinner inte se hindren..
Inget bettbyte till nästa gång!
 
 
 
Nu väntar vi bara in den sista delen av familjen så ska vi äta middag sedan, svängde förbi Gårdtjärn på vägen hem och fick med oss gigantiska matlådor med kött och pärgratäng :)
Sedan ska jag och Bob iväg på kurs igen, ikväll ska vi testa på sök och spår.. Ska bli spännande att se om han är bättre än sin bror på att använda näsan :P

KOMMENTARER:

  • Mormorn säger:
    2014-09-15 | 22:06:12

    Mormorn har både film och bilder på Lily.

Kommentera inlägget här: