jossanwilhelm

Ryttare till hopphäst finnes

Kategori: Min vardag

Sitter och kollar på Swedish Riders Trophy på Horse1 och känner hur det verkligen suger i tävlingsnerven!
Samtidigt blir jag lite ledsen :(
 
Power är världens bästa häst, men han kommer aldrig att kunna ta mig till några placeringar ute bland alla "riktiga" hästar, han är inte byggd för det..
Han har lärt mig otroligt mycket och tiden med honom har absolut gjort och kommer att göra mig till en bättre ryttare..
 
Jag kommer aldrig att ha råd att köpa en "fin" häst själv utan först råna en bank, men det får man tydligen inte göra..
Så därför måste jag hitta en sponsor, någon som mer än gärna förser mig med fina hästar att träna och tävla :)
 
Läser du detta du generösa miljonär, lämna en kommentar så kan jag lämna förslag på hästar som just nu är till salu ;)
 
 
Kommentera inlägget här: